|
Supermoderator
|
|
Reg.datum: May 2003
|
|
Supermoderator
Reg.datum: May 2003
|
Jag har under de senaste tre veckorna haft regelbundna problem med Dibs, eller rättare sagt: Dom har haft stora problem som har drabbat mig.
Jag pratade med supporten i förra veckan och fick då reda på det Gustav skrev tidigare i tråden att dom har flyttat in på nya servrar och har haft stora problem att få systemen att fungera korrekt. Jag påtalade å det skarpaste att jag tycker att det är oerhört amatörmössigt och respektlöst att sjösätta något nytt system på nya servrar utan att testköra det pararellt med det gamla fungerande systemet innan det nya tas i bruk skarpt.
Kortbetalningarna har i princip legat nere varje natt mellan 00.00-01.00 som dom jobbat på systemen, administartionssystemet har legat nere ett flertal eftermiddagar i flera timmar och det har inneburit att vi inte kunnat debitera aktuella transaktioner samma dag.
Dom har även brottats med redovisningsproblem och det är snarare ett undantag om pengarna kommer in dagen efter som står i deras avtal. Titta på era kontoutdrag så kommer ni att se både insättningar och krediteringar av samma belopp flera gånger den senaste månaden.
Som jag sa till supporten så förutsätter jag att ingen månadsavgift kommer att debiteras mig resten av året som kompensation och svaret jag fick var att varje klagomål/påpekande o.s.v. behandlas individuellt och visst finns det en stor chans att vi (som hör av oss och kräver) kommer att få en viss ersättning för strulet.
// Mats
|