Citat:
Ursprungligen postat av xpower
Citat:
Ursprungligen postat av Littlefinger
Jag fick också hjälp på telefon några gånger i början, (utan service avtal)
|
Slumt, att du får det men inte Tomas även fast han vill betala t.o.m för hjälpen!
Även fast Sten har poängterat mycket om att man absolut inte får någon hjälp om man inte köpt service avtal.
|
Jag fick också "godwill-hjälp" i början när jag köpte programmet. Det minns jag tydligt. Men det verkar som att den inkorrekta fakturan spökar. Känns som att den fungerade som ett rött skynke och satte tvärstopp som Sten säger. Sen att fakturan inte skulle ligga mig till last togs ingen hänsyn till. Det var nog där känslorna tog över och styrde situationen i diket. Och det krävdes att jag betalade den i förskott innan någon hjälp kunde ges. Sten skriver själv här i forumet att först var fakturan "obetald" senare säger han att den strukits... och vid vår telefonkontakt var det inte aktuellt att stryka nån faktura. Det enda som kunde konstateras från Unicells sida var att jag hade en "obetald" faktura. Och detta trots att jag ringde upp igen, just för att jag tyckte det var så bisarrt och trodde att han först måste ha missuppfattat det hela, men så var det tydligen inte.