Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-01, 16:56 #54
Tomas J Tomas J är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2008
Tomas J Tomas J är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2008
Littlefinger skriver:
För bara en vecka sedan valde vi att byta till Unibas på en Vista dator. Tycker det är ett program som låter oss registrera de löpande dagliga verifikationerna mycket snabbare än tidigare. De har även instruktions videor om hur man utför de vanligaste funktionerna i programmet, (service!).

Och jag håller med och skrev själv i mitt andra inlägg:
Fortsätt göra prisvärda program, det är bra att ni finns tycker jag, men det finns utrymme för förbättringar på ert kundbemötande

Gummianka skriver:
varför skulle du anmäla en sådan sak ? läser du vad som står så påstås det absolut ingenstans att Du skulle ha med saken att göra....men oavsett....vad skulle en sådan anmälan ge dig menar du ?

Ja, jag är väl bara nojig kanske och förbannad att bli anklagad för saker jag inte gjort. Men faktum kvarstår att Sten i sitt inlägg påstår att jag sysslar med utpressning. Och skriver sedan vidare:
.... Och som av en händelse är det någon som "Bombat" vår hemsida idag - har aldrig hänt förr men händer nu.

Det kan bara tolkas som att han pekar ut mig till att ha både utpressat dem och saboterat deras hemsida eftersom han fortsätter: Först utpressning sedan detta! Snyggt jobbat.

Först utpressning syftar direkt till mig och "sedan detta" ja det är ju en fortsättning på syftningen. Eller vem menar du Gummianka att han syftar på?

Och som svar på frågan vad en anmälan skulle ge mig. Det skulle ge en signal till Sten och alla som läser detta att man bör vara försiktigt med vad man skriver i alla sammanhang. Vad han tänker bryr jag mig inte om, men det är faktiskt inte ok att rikta anklagelser om brott mot en person bara för att man är förbannad. Jag tycker helt enkelt att det är att kliva över gränsen för vad jag anser vara tillåtet, och det är det jag vill ha sagt med detta. Det går att föra en diskussion utan att ta till sådana ytterligheter.

Men det är intressant att höra din reaktion och syftet med att ställa frågan öppet här var också att känna av vad folk anser vara ok och vad som inte är ok. För mig är gränsen ganska tydlig och den passerades i Stens inlägg.
Tomas J är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat