Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-30, 16:30 #36
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Originally posted by ConnyWesth@Nov 30 2008, 16:00
Jag förundras över den bistande läsförståelsen här i denna tråd, många skulle inte ens klara grundskolans nivå av läsförståelse!

Skillnaden är att vissa läser mellan raderna och inser vad Tomas J är ute efter, medan du tar allt bokstavlingen och redan från början valt sida.

ConnyWesth; vad sägs om att jag kontaktar dig och vill köpa en tjänst från dig, men vill betala mycket mindre pris för det och dessutom är det en tjänst som du egentligen inte tillhandahar - hur mycket goodwill kommer du då att visa? Var går gränsen från att driva en hobby och ett företag? Sedan vet jag inte om vi skall jämföra läsförståelse och utbildning ... det kan visa sig vara pinsamt för vissa ...

WN har tyvärr blivit ett bra exempel där folk gärna klagar på företag för att de inte får det de vill ha ut från de. Detta är ett tydligt exempel. Instället för att klaga, så betalar man de 800 kr och får ut sin data. Spelar det någon roll om han betalar för konsulttid eller ett serviceavtal, så länge man får ut den datan man vill ha? Nej, det gör det inte och därför ringer det stora klockor då Tomas J beskriver sina problem. Han skapar ett problem, som egentligen inte finns. Löjligt ens att debattera.
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat