Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-30, 16:00 #33
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Terabyte
Nej det har jag inte. Kunden har ju tidigare tagit tid i anspråk, för vilken han inte behövde betala. Det var väl goodwill. Hur många gånger skall man tillämpa det för en och samma kund, om och om igen ...
Nej, du har fått det hela om bakfoten.

Första fakturan blev det en reklamation på, leverantören klarade helt enkelt inte av att hjälpa kunden när kunden flyttade till Vista-plattformen. Det är en självklarhet att denna faktura ströks. Den kan inte ligga kunden till last i framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Terabyte
Så nu är det nästan självklart för mig att han får betala för att få ut det han vill ha. Lösning har redan presenterats av Unicell. Det svaret anser jag är inte tillämpbart här, då det finns en fungerande lösning att tillgå, men vederböranden verkar inte vilja gå den vägen. Varför är svårt att förstå.
Kunden har inte vägrat betala, han har erbjudit sig att betala för den konsulttid det tar att fixa hans problem. Han vill däremot inte ha ett serviceavtal eftersom han har bytt affärssystem och vill enbart flytta över sina dvs kundens data från det gamla systemet till det nya.

Jag förundras över den bistande läsförståelsen här i denna tråd, många skulle inte ens klara grundskolans nivå av läsförståelse!
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat