Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-30, 01:04 #20
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Måste säga att jag inte håller med i hela den historien.

Varför?
Jo, för att på texterna här, är det ganska tydligt att Tomas J ringde med fel inställning angående de tidigare problemen med Vista. Sten hade en enkel lösning och den skriver han om här också. Då Tomas J har programmet på XP (som han skriver i sitt inlägg), så är det bara att betala serviceavtalet, uppgradera programmet (på XP om så önskas) och dra ut en rapport med sina adresser. Svårare än så är det inte. Dock verkar det som om Tomas J inte tycker att de 800 kr är värda och tjafsar om ingenting alls. Sedan är ju Unicell inte skyldiga att tillföra tjänster som de inte har i prislistan. De har en lösning på detta och det är serviceavtalet, varför skall de skapa nya sätt för Tomas J, bara för att han inte vill betala serviceavtalet ... löjligt.

Så mer eller mindre; betala servicefakturan (en ny eller gammal), få tillgång till nya uppdateringar, installera, dra ut dina adresser!!!

Sedan om Tomas J på telefon menar att lufta sina åsikter på forumet, så skulle jag också ta det som Sten gjorde och helt enkelt avsluta detta och inte hjälpa mer än det. Hot (eller antydan på att "lufta det offentligt") är inget jag skulle gilla heller.

Ingen vet dessutom hur samtalet mellan båda parterna gick och ingen vet av oss vem som skriver saning på forumet, så att tycka det ena eller det andra är kanske helt enkelt meningslöst.
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat