Citat:
Originally posted by Terabyte@Nov 29 2008, 22:54
Ditt första inlägg innehåller inte en gnutta av diskussionsintresse utan är ett klart påstående och dina synpunkter av företaget och situationen från din sida. I mina ögon skriver man detta endast för att "hänga ut" ett företag som man inte gillar.
|
Terabyte, jag ger dig rätt i att jag inte förväntade mig en diskussion med Unicell i vart fall. Men om det handlade om
utpressning och
hänga ut då hade jag valt en bredare approach, i fler forum, med det var inte syftet. Det räckte för mig att få skriva av mig här.
Och jag håller absolut med om att man inte ska ta enstaka utsagor man läser på internet för sanning. Det kan ju vara så att Sten agerade helt annorlunda denna gång mot vad de brukar göra på Unicell. Och jag tycker uppriktigt det är tråkigt att Sten låter det gå prestige i en så pass enkel sak och istället hjälper till att blåsa upp detta till något det inte var från början. Nämligen en frustrerad kund som yttrade sitt missnöje. Nu är jag faktiskt mer än missnöjd med bemötandet då han dessutom riktar grova anklagelser mot mig - utpressning och sabotage.
Jag står för att jag tycker deras bemötande i mitt enskilda fall är urkass.