Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-29, 20:26 #13
Tomas J Tomas J är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2008
Tomas J Tomas J är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2008
Jag tänker inte bli långrandig låt mig bara säga att jag anser Connys sammanfattning vara korrekt.

Och låt mig ytterligare en gång upprepa att jag ringde till er och sa till dig upprepade gånger att jag ringer för att mot betalning få hjälp! Och du erbjöd dig trots detta inte att skicka ut fakturan på nytt, eller en ny faktura på det jag efterfrågade.

Användadet av versaler på ett forum har syftet att visa att man ”skriker” det man vill ha sagt. Det må vara hänt om du inte tänkte på det.

Men dina slutrader behöver inga versaler för att budskapet ska gå fram och jag tar uppriktigt sagt illa vid mig.

... Och som av en händelse är det någon som "Bombat" vår hemsida idag - har aldrig hänt förr men händer nu.
Först utpressning sedan detta! Snyggt jobbat.

Slutligen säger jag det igen, mitt syfte med med första inlägg var inte att hänga ut, smutskasta och utpressa er och det kändes redan vid inlägget om er placering på Google som att vår dispyt fått för stor betydelse och jag kan tänka mig att radera/redigera mina inlägg för att mildra effekten av detta. Jag kan nämligen inte se något positivt med diskussionen så här långt, det påminner mig bara om telefonsamtalet och jag tänker aktivt försöka glömma Unicell och att detta hänt. Och jag plockar gärna ut de eftersökta e-postadresserna med Ctrl+C / Ctrl+V-metoden, det verkar lugnast så.

Men jag skulle ju inte direkt ta illa upp av en ursäkt för anklagelserna du riktar mot mig. Och att du kallar mitt inlägg här på WN för utpressning tycker jag säger en del om din syn på era kunders rätt att diskutera Unicell. Du har ju haft alla chanser att bemöta det korrekt och rentav kontakta mig och erbjuda dig lösa mitt problem.
Tomas J är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat