Hej,
Jag har tyvärr inget bra svar på din fråga - men har några tips/feedback till din sajt:
Jag tror som föregående talare att du ska göra sajten lite enklare: Det finns mycket kul och nyttig information på sajten och i grunden är faktiskt allting väldigt professionellt: Däremot gäller det att ta tillvara på besökarna, och gå tillbaka till grunderna i marknadsföring: Att bygga produkten och marknadsföringen från kundens perspektiv:
- Människor som vill lära sig grunderna i t ex webdesign eller Office-paketet är förmodligen nybörjare när det gäller datoranvändning, och när du skriver en nyhet där det står:
"Visste du att våra guider bara kräver 0.19 Mbit/s per användare? "...
Så kommunicerar du inte på kundernas villkor: De tappar intresset direkt
Samma sak när det gäller att ha katalog-struktur på innehållet på sajten: Då oerfarna datoranvändare inte kan ta det till sig på samma sätt som du och jag.
Helt ärligt skulle jag, om jag var du, bygga sajten i wordpress - och ladda upp alla dina videos på YouTube:
Då kan du enkelt skapa en dialog med dina besökare, låta dem sätta betyg, kommentera och skapa nytt innehåll till dig: och sedan på sikt kanske sälja ett medlemskap till din betalsajt där du har "premium"-videos inom det området som dina besökare vill ha: Med antingen ett engångsbelopp, en månadsprenumeration på några tior eller en DVD-kurs som du bränner och skickar till kunderna.
Dessutom kommer du, med den taktiken, att få sjukt mycket besökare från YouTube, Google och alla olika bloggnätverk där du kan tipsa folk om din sajt. För att inte tala om andra bloggare.