Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-29, 15:36 #8
Tomas J Tomas J är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 44
Tomas J Tomas J är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 44
Citat:
Originally posted by SweCat@Nov 29 2008, 14:34
Tag sådana här diskussioner med endast berörda tack, detta är inget inlägg som jag tycker hör hemma på ett forum, det är en ren tvist mellan parter.

Som jag ser det är WN till för att vi ska kunna rådgöra med varandra och hjälpa varandra.
Detta inlägg kräver varken hjälp eller manar till diskussion kring något utan känns mer som ett sätt att försöka smutskasta varandra.
Om inlägget hade funderat över om fler haft problem med företaget i fråga eller funderingar kring hur man borde hantera en liknande situation, hade det kunnat vara konstruktivt.
Jag tycker förvisso det är intressant ur både kund- & köparrollen. Jag ger ju min syn på hur jag önskar jag hade blivit bemött och hur jag hoppas att jag bemöter mina kunder. Jag brukar försöka hellre "fria än fälla" sas. men det är ju upp till var och en hur man gör. Men om inlägget anses osakligt och helt utan relevans på ett forum som detta hoppas jag att moderator agerar därefter och flyttar det till Off topic eller raderar det. Handlade det om en smutskastningskampanj kunde jag ju istället lägga upp en anti-unicell-domän och det är knappast det jag är ute efter. Jag ville gärna ha en diskussion kring bemötandet och det tycker jag att jag har fått.
Tomas J är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat