Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Citat:
Ursprungligen postat av AnOnYmUs
Men herregud, han ställde en fråga om VART man kan registrera .se domäner via Paypal, kan ni hålla er till topic eller? Måste man alltid bli ifrågasatt bara för att man ställer en vanlig fråga???
|
Nu ifrågasätter du precis lika mycket själv =) Det kan ju faktiskt vara så att det finns en eller två individer i vårt land som använder bl.a. Paypal och inte skattar för inkomster från utlandet och att man inte vill stödja sådant. Då finns det all anledning i världen att ifrågasätta. Nu säger jag inte att det är så i det här fallet.
|
Nä jag är bara trött på alla hobbydetektiver här som ska spela viktigpetter och försöka vända vanliga frågor till "jagärskumraskochvillutförabrottssaker". Han ställde en helt normal fråga om vart man kan registrera svenska .SE domäner med paypal.
Jag kan tänka att merparten av användarna här har ett paypal-konto, så varför inte registrera via det?
Sen att man inte vill stödja det, då behöver man väl inte ge rådet om vart man kan registrera .SE domäner isåfall. Det behövs ingen jury här!
Ditt argument är ju helt galet. Då kan man ju börja ifrågasätta alla frågor här och vända det till att "jag vill inte stödja blabla".
Så med andra ord, om någon vill köpa via postfaktura, så kan inte pengarna vara skattefria då eller?