Citat:
Originally posted by xcaliber@Oct 12 2004, 00:03
Läs Robert´s inlägg angående överoptimeringen så förstår du vad jag menar Thomas..
h34r: */XC
|
Jag har ju kommenterat och totalt förkastat det inlägget som skitsnack, vad vill du jag skall läsa?
Jag vet vad du menar men i mina ögon har du fel och jag tror inte du kan övertyga mej till att ändra uppfattning, med enkla gissningar totalt tagna från luften.
Det finns inte mycket fakta när man snackar seo, men en sak är säker efter [ "florida updaten" WW tugg ] så är inte ett domännamn likt det som exemplet är i första inlägget i denna tråd nåt att föredra, det skulle sänka möjligheten att nå bra resultat, det är ju
fakta, sök själv på google denna typ av domän är ju mer eller mindra borta, väldigt få lyckas med dessa och då är det inte pga domännamnet utan pga helt andra orsaker, innan florida uppdateringen var ju top 10 full med denna typ av domännamn.
Men visst det kan du ju inte säga till dina befintliga seo kunder som du köpte "-" domäner till innan 16 November 2003 när dom frågar varför dom inte längre får googletrafik, hur skulle det låta
Thomas