Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-27, 14:38 #18
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Originally posted by Robert@Nov 27 2008, 09:46
Har du möjlighet att utforma den bifogade reklamen som något annat än gjort av platt papper så är det bra. Stoppa ner en liten reklampryl så att man ser på försändelsen att det ligger en pryl i den. Själv är jag så att jag öppnar reklambrev, lägger max 3-5 sekunder på att ögna igenom reklamen för att sedan riva den i två delar och slänga rakt ner i sopkorgen. De få tillfällen det ligger en sak med i försändelsen ändras mitt beteende: jag plockar först upp saken och vrider och vänder på den, funderar lite, sen plockar jag upp papperet och läser...just det, läser innehållet.

Alla kanske fungerar olika men jag fungerar som så iaf. Men det gäller ju att ha identifierat dina potentiella kunder innan; det blir billigare så.
Håller fullständigt med om detta. Jag kastar alla bev jag misstänker vara reklam (det har blivit några fakturor och inkassokrav oxo särskilt från VISMA Collectors eftersom jag har VISMA/SPCS Administration och de skickar en del reklam).

Men från exempelvis National Pen så ligger det alltid med någon penna med personligt tryck på som reklam och de går ju att använda så de öppnar jag och det är faktiskt den enda direktreklam jag faktiskt läser.
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat