Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-24, 12:48 #9
Clashmedia Clashmedia är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2008
Clashmedia Clashmedia är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2008
Vad kul med lite frågor i tråden! :-)

@Lundmark, Jonas: Man kan registrera sig på vår hemsida, men jag har förstått av andra att det har varit lite problem med det. Det enklaste för er är att maila till mig så lägger jag upp ett konto/login till er direkt! Det jag behöver då är kontaktuppgifter, företagsnamn och för vilken sajt det gäller. Ni mailar till mig på [email protected]

@AndreasCa: Våra prize draws, som vi kallar våra tävlingar fungerar så att ni som affiliates får payouten direkt efter första sidan, då användaren registrerat sig för att endast delta i tävlingen. Användaren behöver alltså inte gå igenom alla sidor för att registreringen ska bli giltig för er, utan dessa sidor med erbjudanden är helt valfria för användaren att svara på.

@Dansbandsdax.se: Det underlättar ju självklart för er som affiliate om ni har ett företag. Men vi har ingen policy att vi inte jobbar med dem som inte har det. Så har du inget företag, går det bra att fakturera oss på det belopp du haft aktiviteter på, och bara skriva vilket konto pengarna ska överföras till.

Hoppas det var svar på era frågor! Det är bara att fortsätta höra av er om ni skulle ha andra funderingar!

Mvh
Malin
Clashmedia är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat