Citat:
Originally posted by Marcus@Nov 23 2008, 18:20
Detta är ett fel som förekommer både i Internet Explorer och i Firefox och TradeDoubler har varit medvetna om felet under en längre tid (12 månader) men väljer att inte göra något åt problemet av någon anledning. Det har dock inget med cachen att göra. Rensa alla cookies i webbläsaren så kommer du att kunna logga in igen.
I firefox så gör du såhär för att rensa cookies/kakor:
I menyn: Verktyg-Inställningar-Sekretess-Rensa nu...-Se till att Kakor är markerat och tryck därefter på Rensa nu-knappen.
I Internet Explorer 7 för att rensa cookies/kakor:
I menyn Tools-Internet Options-Fliken General-Delete...-knappen-Delete cookies...-Yes
|
När jag rensade cache så rensade jag kakor samtidigt, fast jag gjorde det nu ytterligare en gång. Gav inget resultat. Jag upplever exakt samma resultat om jag gjorde tidigare.
Provade även att ansluta via en annan dator, som aldrig tidigare besökt tradedoubler.. Blir samma fel.