Citat:
Ursprungligen postat av Dansbandsdax.se
Citat:
Originally posted by -Alex@Nov 22 2008, 20:29
nabil_akhlaque: Jag kan bara räkna till 36 på den listan.
Dessutom skriver han att om man köper alla 36 får man det för 5000:- istället för 5400:- som 36*150 blir.
|
Bevisligen har killen fler filmer att sälja än de han skriver här. Bara att ta en sök på forumet
|
Noop har inte fler filmer att sälja, dessa var menat att jag skulle se på men jag har för lite fritid och att det hela med blu-ray har svalnat, kan dock skaffa fler men det är en framtidsgrej som inte är planerat än.
Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
jag köper alla för 4500 förutsatt att det finns någon typ av originalkvitto på merparten, en garanti från dig som privatperson är ju inte så mycket värd (alltså, det är inte på något sätt menat som ett ifrågasättande av dig, utan bara just att du är just privatperson)..
|
Kvitto ifrån KK-boet medföljer om man så vill och jag skrivet eget kvitto/garanti som gäller för mig så att inte kunden känner sig lurad på den saken, dock ger jag själv inte mycket för kk-boendet's kvitto, men den är min privata åsikt, alla filmer skall fungera felfritt då dom är relativt nya i sig och inplastade.