Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-23, 18:02 #25
Kedi Kedi är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 325
Kedi Kedi är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 325
Citat:
Ursprungligen postat av pokerstjärna
Citat:
Ursprungligen postat av Kedi
Det är lätt att skylla på kunden när man inte kan säga till 100% om det verkligen är kundens fel om en vara har gått sönder.
Men kund måste väl bevisa att den har gått sönder.... i värsta fall får man reklamera den, men inte fan ska man få ersättning för att den repa ipoden och datorn. Det finns försäkringar för sånt.
Det skulle inte skada att folk läste ordentligt ... det står "vara" inte "datorn".

Finns ingenstans i texten där det står att företaget ska ersätta repan på datorm utan det står att man inte ska skylla på kunden om en vara (produkt) har gått eftersom man inte kan säga till 100% om det är kundens fel angående varan.
Kedi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat