Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-23, 16:56 #10
ztreams avatar
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2005
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator
ztreams avatar

Reg.datum: Jan 2005
Sökord.se får inte mer inlänkar men det får mer inlänkar med ORDET i ankarlänken.

Angående enewyork.se eller newyork.se så är newyork.se bättre ur rankingsynpunkt i min värld men jag har ingen fakta som bevisar det och du har ingen fakta som bevisar motsatsen. Dock har värdet på denna faktor minskat mycket dramatiskt under senare år, däremot har brandingmöjligheterna ökat och således potentiella värdet i att ha sökord.se med tanke på de fördelar man får med ankartexter, typeins med mera.

I längden krossar bra innehåll alla seo-faktorer men har man två exakt likadana siter med exakt samma seo-arbete så vinner alltid Sökord.se i längden. Den som vill vara categorykiller hostar upp vad det kostar att ha den bästa domänen, annars kommer bara Schibsted eller Tv4 göra det om några år och äga skiten ur dig. Det kan de förvisso göra med Sökord24.se eller liknande också men det är lika bra att gardera sig om man vill vara bäst.

Dessutom är Sökord.se en av de bästa sätten att branda en tjänst i dagsläget i min värld, men det finns såklart de som tycker annorlunda.

Domänkostnader är småpengar i den stora bilden för alla seriösa långsiktiga satsningar, men stora summor för alla som jobbar med MFA och snabb återbetalningstid.
ztream är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat