Hej Andreas,
Tack för dina frågor!
Hemsidan är tyvärr inte den bästa, det kan jag hålla med om. Det kommer dock komma en mer uppdaterad version, som förklarar lite bättre hur allt fungerar hos oss. Och självklart är vi ett seriöst företag -men jag förstår att du frågar eftersom vi är relativt nya på dens svenska marknaden, och alla känner inte till oss än. Clash media har huvudkontor i UK, har varit aktiva i Danmark under en tid och nu satsar vi som sagt även på den svenska marknaden. Vi finns även i USA och Tyskland. Jag kommer tidigare från ad pepper media och har varit i den här branschen i 4 år ,så jag känner till många av er redan och förstår vikten av en bra relation till er partners!
När man blir affiliate hos oss väljer man själv vilka kampanjer man vill köra. Man följer då rapportering och statistik på vår publisher platform, där man även hämtar koder för kampanjerna. Efter varje månadsbryt, skickar vi en avstämning på era aktiviteter som ni sedan fakturerar oss för. Så utbetalningarna får ni så snabbt som möjligt!
Har du mer frågor så är det bara att höra av dig till mig!
Min msn är:
[email protected] och mail
[email protected]
Mvh
Malin