Jag köper en Plasma TV på Giganten, kommer hem och hänger upp den ovanför min Whisky som kostar 5 ggr så mycket som tv, tvn ramlar ner och slår sönder whiskyn, tror du elgiganten ersätter min whisky? Det är hemförsäkring som täcker sådan eller andra försäkringar, du ska inte tänka på det.
Kunden kan ha fäst den fel, rutan kan vart smutsig osv. Min GPS i bilen ramlar jämt och den kostade 7000 kr när jag löpte den. Inte fan skyller jag på Garmin
Din kund är säkert en sådan person som inte har bättre för sig på dagarna än att ställa tilld et för andra. Låt honom jobba på och anmäla er, han kommer ingenstans ändå. Har han testat din biltillbehör någon annanstans än i bilen och saker pajade för honom är det långsökt. Förmodligen försöker han få en ny iphone då hans blivit repad på fyllan
Lägg ingen alls tid på honom, ignorera hans brev, svara bara att du avvaktar anmälan ist.