Citat:
Originally posted by elitasson@Nov 22 2008, 03:22
- Ser att "Prov lyssna" är särskrivit nere till höger.
- Ganska cool logga, kanske lite för "photoshop".
- Att köra olika nyanser av grå på sidan tycker jag inte funkar, lite mer liv vill vi ha. Grått får vi nog av bara vi kollar ut igenom fönstret.
- Styla drop-down menyerna lite kanske?
- Snyggt bildspel!
|
Placerade provlyssna där enre av 2 anledningar. orkade inte ändra storleken på hela sidan för att få plats med den i menyn. Och för att det är ganska exklusift så förtjänar den en bra plats. dessutom gör det oranga där nere att sidan får mer färg.
Är ganska sotlt över loggan. Är inget ps freak men den är fin och fyller sin funktion. Den loggan sitter nu även på alla företagets brevpapper.
Det gråa i utanför wrapper skall ändras. Har bara inte bestämt mig för vad det skall vara. funderar på nån livligare marin blå grå kanske? absolut inte vitt.
Ja dropdown menyn skall ändras. Måste lägga in en kant och så. den är otroligt tråkig. kanske märks att jag bygger i dreamweaver. har hela design premium cs4 från adobe.
Ang bildspelet så är jag ganska nöjd. såg att flash pro var med i paketet ja har så jag hitta en template från flashmo jag kunde använda och ändra storlek på! är ganska nöjd.
kan inte nån vänlig själ säga vad det skall vara för färg på bakgrunden?
Förlåt Alex

var kanske lite för ivrig! Men tack för att du flyttade!