Medlem
|
|
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 116
|
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 116
|
Kanske blir lite OT nu, men jag måste säga att Connys resonemang tidigare är något jag håller med om helt och hållet. Kan bara ta ett exempel ur min egen vardag:
Jag köpte en vit MacBook för lite mindre än ett år sedan, den drabbades - som så många MacBookar - av att plasten på topcasen sprack. Jag har haft en hel del Apple-produkter (iPod, iPhone, iMac, iBook, PowerBook) och alltid varit väldigt nöjd med kvaliteten. Då gav den spruckna plasten (som dessutom verkar vara ganska vanlig) ett ganska smäckigt intryck.
Jag ringde Apple och naturligtvis skulle det gå på garantin, inga problem. Men jag framförde att jag ville bli av med problemet en gång för alla, inte bara temporärt. Så Apple gick med på att göra ett helt återköp på datorn så att jag istället kunde beställa en MacBook ur den nya modellserien i aluminium.
Helt klockren kundvård tycker jag. Och som Conny skrev, en tidigare ganska nöjd kund var jag, och blev nu ännu nöjdare när de tog problemet på allvar och läste det utan minsta bråk.
|