Visa ett inlägg
Oläst 2004-10-12, 22:36 #10
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
1) Referensen går förlorad då de inte vill skylta med dessa företag på sina sidor.
Hmm, en affärsuppgörelse mellan ett optimeringsföretag och ett sexföretag behöver ju nödvändningsvis inte innebära att optimeringsföretaget måste ha sexföretaget som referens.

Citat:
2) Mördande konkurans på keywords kanske? Nåja, de svenska bör ju vara ok, men området i sig känns ganska trångt (hehe) så kunden har nog de "vanliga" porriga keywordsen i åtanke.
Å då förstår jag ännu mindre varför sexföretag skulle vara undantagna, med tanke på antalet dåligt (svenska) optimerade sexsidor så borde det ju vara en lysande affär för optimeringsföretagen att ta tag i.

För min del är det ju bara bra att många andra sexsidor är dåligt optimerade... men jag har lite svårt att förstå varför sexföretagen skulle vara undantagna just för optimeringsföretag.

Jag har så förbannat svårt att acceptera att vi som har med sex att göra skall vara undantagna i så många samanhang, fick precis nobben från Aftonbladet.se idag om att annonsera, men Expressen.se gick bra! Ligger där i ett halvår nu.

Märkligt med sex, alla (läs många) är intresserade men ingen vill veta av det... :angry:
// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat