Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-13, 20:57 #8
Lundmarks avatar
Lundmark Lundmark är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2004
Lundmark Lundmark är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Lundmarks avatar

Reg.datum: Jan 2004
Jag instämmer med tidigare skribenter. Men det var ju inte det som var frågan...

Länkar tycker jag är det viktigaste för att få många besökare och då inte länkar för att få besökare utan för att googel ska gila min sida. Sedan är det klart att man ska bygga sidan för besökarna så att dom kommer tillbaka. Be din mamma eller någon som inte har varit med och bygtupp sidan att göra lite olika uppgifter på sidan och se hur hon navigerar.... jag tyckte det var svårt att navigera, men det finns kanske knappar jag inte förstod.

Som din sida är uppbygd idag så är det svårt för googel att hitta in till tex en kurs i Flash, som jag förstår så går det inte att länka rakt till en kurs, och dom ord du säger på filmerna blir inte indexerade av googel vilket gör att det inte finns så många ord man kan söka på för att komma till dig. För det är ju dom som söker på tex "Flash kurs" som du vill ska komma till dig. Dom som söer på läxa är ju inte så intresanta.

Du kanske skulle lägga upp dina kurser på YouTube för att få besökare. Det kostar ju inte något och dom som gillar dina kurser kommer ju att gå till läxa.nu, och efter som du i varje kurs nämner sponsoren först så får ju dom sin uppmärksamhet även om det ligger på Youtube eller hos dig.
Lundmark är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat