Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-11, 12:55 #68
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2005
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden
Själv kan jag ju då tycka att en kompletterande tjänst/kampanj av typen som Nunames erbjudit i 2½ år är mer relevant http://www.nunames.nu/press/TyckfelSV.cfm för .SE att införa för att främja skyddsregistreringar.

Skojar du? Inget illa om .NU Domain, jag har stor respekt och uppskattning för dem, men Tyckfel-kampanjen är något av det mest dumma ett registry någonsin har hittat på. Det är inte långt ifrån samma klass som Verisigns tidigare wildcard-upptåg. Ett registry ska inte syssla med sådana här saker, det är upp till registrarerna att marknadsföra och sälja toppdomänen (givetvis gärna med stöd från registry).

Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden
Förra året har jag för mig att taket var satt till 100 stycken per person. Om dessa 100 registreras hos ombud1, så blev alltså ombud2 debiterade fullt pris för de registreringar som registranten sedan gjorde hos dem - det är iaf så jag förstår det ni beskriver - och det låter ju HELT absurt
Du har förstått det helt fel. Ombud1 och ombud2 debiteras oberoende av hur många domäner innehavaren har registrerat hos det andra ombudet.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat