Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-11, 12:44 #67
oermen oermen är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2008
oermen oermen är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2008
Jeg er helt enig i at de tre ting absolut ikke er det samme. Men:

Ja jeg synes det er et problem hvis en person eller en virksomhed har en ganske stor mængde domæner som udelukkende er indkøbt til vidresalg og parking pages.

Ja jeg synes det er et problem hvis man registrerer domæner beregnet til phishing og lignende.

Ja jeg synes det er et problem hvis man registrere domæner som ligger meget tæt op af andres varemærke udelukkende for at tjene penge på at de besøgende taster forkert på deres keyboard.

At det muligvis er lovligt i Sverige, gør det ikke moralsk korrekt. Og det er grundet ovenstående i mine øjne problemer at jeg finder en begrænsning som en god ting, jeg mener bare det er et problem hvis denne begrænsning ikke hjælper på ovenstående.

150 domæner for at beskytte et varemærke var lidt ekstremt, enig. Det kunne f.eks. være et stort foretag som Telia der har mange varemærker, produkter o.s.v. og i det tilfælde kunne de godt have behov for at registrere mere end 100 domæner. Det ville en registry begrænsning gøre problematisk.

Ja man kan godt få en ven til at registrere et domænenavn, men da vil det også rent juridisk være vennen der ejer det og er ansvarlig for det.
oermen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat