Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-11, 10:20 #63
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2005
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar

Reg.datum: Apr 2005
Trevligt med en kommentar från dig Kristian.

Citat:
Ursprungligen postat av oermen
Problemet her er at begrænsningen findes pr. indehaver, hvilket vil sige at et ombud kan risikere en stor ekstra omkostning bare på at sælge 10 domæne til en kunde hvis denne allerede har købt 100 domæner hos et andet ombud. Det er ihvertfald den information jeg har fået af .se sidste år.

Detta har jag frågat .SE om tidigare och jag har för mig att deras svar har vidarebefordrats till medlemmarna i Registrars likaså. Eftersom det är omöjligt för ett enskilt ombud att känna till om en innehavare har registrerat flera .se domäner, hos andra ombud, under subventioneringen så debiteras varje innehavare individuellt hos respektive ombud. Problemet löst, med ett fulhack.

Citat:
Originally posted by -oermen@Nov 11 2008, 08:41
Domainers, scammers, typosquatters o.s.v. kommer til at registrere mange tusinde domæner, hvilket ikke er til gavn for alle de som ønsker at købe et domæne helt legitimt.
Nu är det inte allmän känt, men .SE har lagt in hårda gränser, på registry-nivå, för enskilda individer under tidigare subventioneringar.

Citat:
Originally posted by -oermen@Nov 11 2008, 08:41
Det skaber problemer for den kunde der rent faktisk ønsker at registrere 150 domæner. Det kan f.eks. være et firma der ønsker at beskytte deres varemærke mod domainers, scammers, typosquatters o.s.v.
Det är väl inget problem? Företaget ifråga kan alltid registrera sina domäner, om än att inte alla blir subventionerade. Är det tillräckligt viktigt så är det värt det ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av oermen
Til slut vil jeg sige at Registrars.se, dotenno og DKregistrar er med til at samle en del i branchen og når jeg omtaler de andre registrars er det som kollegaer. Ja, jeg ved godt at vi er konkurrenter og naturligvis konkurerer hver eneste dag. Men flere af os mødes ganske ofte hvor vi sidder ned og snakker. Det kan f.eks. være til møde hos et registry eller over en øl. I denne måned skal jeg deltage i ca. 6 forskellige møder sammen med vores konkurrenter. Sulo, vi ses d. 26:. Dette er noget hele branchen og kunderne vinder ved.
Helt rätt. Vi ses den 26:e och hörs över telefon i eftermiddag.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat