Visa ett inlägg
Oläst 2004-10-10, 15:06 #20
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Bra att det är högt i tak! Jag gjorde lite som Mats sa och sökte lite på "Domännamn med naturligt värde" , "Grammatisk felaktiga domännamn" och fick inte så bra träffar.
Jag försöker inte vara spydig på nåt sätt men ibland går det till en viss gräns, tendenserna här på WN är att många och då i synnerhet "nybörjare" eller färska medlemmar skriver trådar utan att först undersöka om det dom söker redan skrivits.

Felet som många gör tror jag är att dom "Söker inlägg från dom 30 senaste dagarna" som är förvalt i sökfunktionen, mycket finns att hämta om man ändrar den dropmenyn till "Alla datum".

Citat:
Mats, jag fattar att folk inte lever på att vara moderator åt wn.se. Jag tror tex att Mats säljer xxx och tjänar bra på det. Men tycker du att om jag får ett klagomål på en webb som jag har byggt även ska editera/redigera/moderera dom klagomål som kommer in? Det blir inte så objektivt bara, även om man litar på alla så kan det uppfattas som lite subjektivt.
Jag är absolut inte för att censurera eller plocka bort trådar så länge dom tillför forumet något och så länge som vi håller oss till dom enkla reglerna som är uppsatta så slipper vi hålla på att editera och kan ägna oss åt att tjäna pengar på te.x. xxx.

Alla synpunkter om WN och dess utformning och upplägg är viktigt att ventilera men samtidigt vill jag poängtera att det ligger nästan lika många trådar i papperskorgen som i "Allmänt" och jag tror ju inte att alla dom moderatorer vi har systematiskt gör fel som rensar och plockr bort "crap".

Vad jag vill säga med detta är att WN kanske inte passar för alla och det finns ju andra forum som kanske har andra inriktingar, värderingar och nivåer på sina trådar som passar andra. Nu är inte detta riktat mot dig cornelli men på nåt sätt känns det som att om inte WN passar dig så sök dig någon annan stans där du kan vara aktiv i bidra med mer.

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat