Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-07, 11:24 #37
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2005
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2005
@ Davve
Försök att hänga med nu: Jag sa aldrig att det va bättre förr, jag tyckte bara det va skoj att han klaga på att "vägarna och skolmaten är sämre än någonsin nu" nät regiringen försöker det göra det lättare/bättre för företag...

Du skriver "Vad pratar du om 50+, jag är 30 och har aldrig använt mig av några bidrag mer än CSN i ett år" så du har inte gått i iskolan/universitiet. Din mamma va inte mammaledig och du ska inte ha barn ? Du har privat polis/brankår/sjukvård?

@SwedenRoxx
"Förstår du inte att man inte hjälper ett land igenom att ha skyhöga skatter? Ingen tjänar på det, speciellt inte nu när man har chansen att slippa en del av Sveriges höga skatter igenom att flytta sitt bolag utomlands. Om företagen flyttar försvinner ALLA skatteintäkter från det bolaget, arbetstillfällen kommer att försvinna och inkomsterna till staten minskar därför." Då undrar jag lite varför inte alla bolag finns där skatten är som lägst? Tror du får tänka lite längre...

"Moderaterna har INTE försämrat våra vägar, skolmaten och vad du nu pratar om" Det har jag väl inte sagt?

Såklart kommer lägre skatter medför att folk för mer pengar, men också att priserna på att ökar.

Det är också skoj med politik, för folk blir ofta upprörda och engagerade

edit: typo
Ara är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat