Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-06, 16:12 #127
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Hur i hela glödheta.. kan du överhuvudtaget med allra vildaste fantasi - få det jag skriver i mitt inlägg till:
Citat:
Och drift av ett gemensamt ombud under bildande ? Jodå jag orkar läsa...
Att vi språkat om att gå in som affiliate för ett antal domänrelaterade mjukvaror för att få ner priset för dessa program till gagn för forumets medlemmar (dessa skulle då hamna som länkar från dnzup)
Ja jag vet inte vad jag ska säga gummianka.. - ställ dig dig i skamvrån med dumstruten nerdragen!!
Du har ju allvarliga problem med "fact or fiction" - det står ju klart..

Vad sedan beträffar mig som slutkund - så är prissättningen naturligtvis relevant - dvs de priser olika ombud debiterar för sina tjänster.

Den prissättningen berör mig och mina registreringar!

Däremot vad respektive ombud betalar till registerhållaren eller för den delen vad registerhållaren i sin tur betalar ICANN och rotnoderna etc är för mig som slutkund i detta sammanhang fullkomligt egalt!

Vad sedan vad din avatar beträffar så är det kännetecknet för vilka IIS en längre tid ansträngt sig att profilera sig som (i den mån det undgått dig) Och beträffande det jag skrev om .SE - så har de upprepade gånger uppvisat dåligt omdöme (eller svårigheter att se sin egen roll i distributionsledet) då de såväl offentliggjort såväl ombudens pris, kommande registrarers pris och även historiskt gjort plumpa uttalanden i press om hur mycket en .se-domän ska kosta för en slutkund.

Du är verkligen detta forums mästare på att dra märkliga slutsatser..
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat