Visa ett inlägg
Oläst 2004-10-10, 11:21 #16
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Sen undrar jag nästan om man köper moderators-titeln på pressbyrån på den här webbplatsen.
Japp, det stämmer bra, jag betalar nog runt 1000.- i månaden för att få ha förmånen att sitta här och rensa och läsa korkade svar som detta.

Citat:
"...Nu för tiden orkar folk inte förklara det här för nykomlingar..." Jag för min del föredrar moderators som förklarar och är intresserade ÄVEN om det finns trådar alternativ, men i slappaste laget, ger en länk till tråden (brott mot regel?)
Ge mig en bra anledning till att låta trådar med innehåll som diskuterats ett otal gånger tidigare ligga kvar när vi ha en sökfunktion och du kan få svar på dina funderingar genom att söka på WN?

Citat:
Utöver att såna som kränger webbhotell även dom är moderatorer och tycker en massa.
Ja just det, det finns ju dom moderatorerna som har en annan huvudsyssla än att agera på WN, ser det inte alls som ett problem. Tycker personligen att alla moderatorer håller sina huvudsysslor utanför det dyra jobbet som moderator.

Citat:
Heil Schweden
Akta dig så att jag inte visar min dyra makt och skäller på dig.

Citat:
PS. Kredit till Johan G (oberoende moderator) för hans kunskaper inom företagsekonomi.
Han som är så duktig på ekonomi betalar nog inte lika mycket som jag för att få äran att vara moderator.

// Mats - Hård men rättvis
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat