Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-06, 14:11 #12
Sebastian.Siemiatkowski Sebastian.Siemiatkowski är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2005
Sebastian.Siemiatkowski Sebastian.Siemiatkowski är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2005
Hejsan Magnus

Är osäker på att jag förstår vad du menar om att prata direkt ur hjärtat. Vad jag menade var i alla fall angående din kommentar om skillnad på svar på forum och direkt till bolaget. Generellt är min ambition att det inte ska vara någon skillnad i svaren. De flesta bolag besvarar ju inte frågor och diskussioner på detta sätt som jag gör här, men jag själv hade önskat att mina leverantörer gjorde det så därmed tror jag på den devisen. Dock så vill jag givetvis att man inte ska uppleva någon skillnad på svaren på forumen och när man kontaktar oss direkt, hade man använt min email som jag ofta delar med mig av så kan jag lova att frågan hade hanterats lika allvarligt som här!

Vad gäller policyn för e-handelsmoduler. Kreditor ska definitivt vara proaktiva i moduler och vi håller på att tydliggör på vem detta ansvar ligger. Sedan är det alltid svårt för oss att avgöra vilka system vi ska utveckla för eftersom det finns så många som används i olika utsträckning. Därmed ska vi införa en omröstningsfunktion på Kreditors hemsida där man kan önska en särskild modul och när tillräckligt många önskat den så ska vi ta på oss att utveckla den. Jag har skickat vidare detta till de ansvariga så att vi kan göra det snarast möjligt. På så sätt ligger vi rätt i moduler. Hoppas ni tycker det verkar vara en bra lösning!

Mvh

Sebastian
Sebastian.Siemiatkowski är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat