Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden
@gummianka - Sällan har jag sett dig skriva ett så korkat inlägg (men jo det har hänt förr)
|
Vad jobbigt det måste vara för dig att ha SÅ låg självkänsla, att det inte räcker att du (vet) att du har rätt, utan du måste verkligen anstränga dig för att försöka skriva ner andra samtidigt, eller det kanske kommer helt naturligt ?
Citat:
Originally posted by -Internet Sweden@Nov 3 2008, 12:07
Onekligen har en egen del i frågan - Förutsätter att du är lat och inte orkat läsa att jag inte har några affärsrelationer med MissDomain.
Jag driver ett forum med MD´S VD, men ger knappast något egenintresse i MD som marknadsplats eller hans övriga siter och verksamheter och defenitivt inget intresse att diktera MD´s avtalsuppbyggnad.
|
Och drift av ett gemensamt ombud under bildande ? Jodå jag orkar läsa...
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden
@jgabor - Jag vill inte ge mig in i er privata tuppfäktning.
Men vad gäller sakfrågan kring att som ombud uppge de av .SE gentemot ombuden riktade prissubventionerna under aktuella kampanjer ogillas starkt från .SE´s sida.
Jag är inte ens ombud, men har känt till det sedan IDN-kampanjen 2006 och att ni på S(m)urftown och allrahelst eng3l (som vad jag förstår av hans wn-profil är .SE-anställd? - eller är det ett missförstånd pga av särskrivning?) blottar detta ser jag som lite iögonfallande.
Som slutkund kan jag förstås tycka att det är kul och uppfriskande, men inte vidare solidariskt mot de 95% av ombuden som inte haft för avsikt att förlänga kampanjen gentemot slutkunderna av skäl ni själva uppger ..eller andra.
Reflektionen blir ju närmast att att man får uppfattningen av detta utspel som att Surftown vill att sina kunder ska tycka; Dumma dumma .SE som ställer till det för Surftown..
|
Nej, vi vill ju inte ha någon som avslöjar saker om "branschen" som inte "branschen" vill ha avslöjat,eller hur var det nu..
Bryter det mot dom villkor och avtal som man har med .SE att kommunicera interna priser och villkor med slutkunder, så är det väl inget att diskutera, annars är det väl precis den typ av transparens som krävs för att undvika en bransch som kantas och bedrägerier och fusk. Men det kanske bara är roligt när Du får avslöja ? Eller du kanske bara vill vara med på en kant och bestämma VAD som ska avslöjas ?