Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-05, 15:26 #55
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2005
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Originally posted by jgabor@Nov 5 2008, 14:54
Och jag väntar för övrigt fortfarande på en förklaring på varför Sveriges mest öppna webbhotell raderar blogginlägg där de är väldigt kritiska mot ett annat webbhotell... Vågar ni inte stå för era åsikter?
Du förstår uppenbarligen inte att detta inte har något med trådens ämne att göra, men jag får väl ändå se till att besvara dig.

Vi vågar givetvis stå för våra åsikter. Om du hade haft koll på den svenska domän- och webbhotellsmarknaden så hade du nog varit medveten om att jag är en av de mest åsiktsfulla och frispråkiga personerna som finns här. Det finns inte många som har varit lika högljudda och modiga som mig, både på gott och ont.

Vi har närmare ett 50-tal opublicerade inlägg i vår blogg. När vi publicerar något så vill vi att det inlägget ska ha rätt budskap, vid rätt tidpunkt och vara avsett för rätt målgrupp. Det har flera gånger hänt att ett inlägg har publicerats, för att därefter tas bort pga att vi inte känt att dessa faktorer har uppfyllts ordentligt. På inget sätt har detta något att göra med att vi är Sveriges mest öppna webbhotell.

Så, sluta tramsa nu Gabor. Du gör bara bort dig ännu mer.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat