Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-05, 14:28 #51
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Internet Sweden,

Haha "Hejja Jonathan"... Fiffigt! Det går ju inte veta vem du hejar på!

Nej, men allvarligt talat. Vi är beredda på en mäkta besvikelse. Och det är helt ok med oss... Det viktigaste för oss är att vi har gjort vad vi har kunnat. Vi hade givetvis velat föra fram detta i form av en "gemensam talan", och borde i efterhand kanske fört fram vår kritik på de möten vi har haft med Registrars.se. Men nu blev så inte fallet, och det har vi oss själva att skylla på. Men oavsett så vågar vi i alla fall stå för vår åsikt även när "95%" inte håller med oss, och är tillräckligt öppna mot våra kunder med att berätta hur det ligger till. Tanken var ju faktiskt inte att vi skulle göra en "höna av en fjäder", som Sulo lägger fram det som, och det var inte ens vi som skapade tråden. Jag har endast svarat på de frågor som ställts, så ärligt och öppet som jag bara har kunnat.

Vårt syfte är givetvis inte att det ska bli någon form av "vilda västern", och det tror vi heller inte att det kommer resultera i. Men jag håller med om att Registrars.se bör få en viktigare roll i och med den nya affärsmodellen.
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat