Citat:
Originally posted by jgabor@Nov 5 2008, 13:37
SwedenRoxx, jag har försökt vara tydlig med att skilja på när det har varit min personliga åsikt och när det har varit Surftowns åsikt. Jag skulle aldrig få för mig att försöka föra fram min personliga åsikter i sådan form att det skulle kunna tolkas som Surftowns åsikt. Det är varken rättvist mot läsaren eller mot Surftown.
Så jag hoppas att du lyckats skilja på vilka åsikter som tillhör vem. Finner du det tveksamt, är du varmt välkommen att kontakta mig via PM eller skriva här i tråden.
|
Jag förstår och jag är medveten om att du och Sulo har framfört era personliga åsikter både om varandra och om det tråden till en början handlade om.
Men hur du (Eller ni båda egentligen) gör så kommer du inte ifrån att du ändå representerar Surftown igenom att ha det i signaturen. Sätter jag mig i min firmabil och kör om varenda bil vårdslöst i 200 knyck på en 90-sträcka så kommer folk att se det som att min firma gör detta och någon kommer förmodligen ringa och klaga. Sen spelar det ingen roll om jag förklarar detta när folk ringer in och klagar med att jag inte var i tjänst utan körde bilen som privatperson.