Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-05, 12:45 #39
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Internet Sweden,

Jag hade hoppats på att du skulle ge dig in i vad du vill kalla för en "tuppfäktning", då det alltid är lika roande att läsa dina inlägg. De är i princip alltid otroligt välformulerade och dina argument har allt som oftast en riktig grund att stå på. Därför finner jag det oroväckande att du väljer att sjunka till Sulo's låga nivå, och börja med namngivning på dagisnivå... Lite offtopic, så vi lämnar det där.

Vi vill få igenom en förändring, och då är inte alltid solidaritet ett speciellt bra verktyg för detta. Någon måste ju föra fram sin åsikt först, och om resterande 95% inte delar ens åsikt har mindre betydelse. Vi har fört diskussioner med .SE bakom ridån i nästan ett års tid, och det har tyvärr inte lett till någon förändring. Vi ser det då som om vi inte har något annat val, än att vi behöver föra fram det i ett öppet forum, såsom vår blogg eller WN. Som jag har förstått det är "öppenhet" ett av kraven för .SE's nya affärsmodell.

Syftet är ju inte att vända alla våra kunder mot .SE! Snarare vill vi att att de ska hjälpa oss att påverka .SE till att genomföra en vad vi anser vara en förbättring (för både ombud och slutkund). Ifall 95% av resterande ombud inte håller med oss efter att diskussionen förts, så får vi helt enkelt acceptera det och rätta in oss i ledet.
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat