Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-05, 11:20 #38
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2005
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar

Reg.datum: Apr 2005
Jag grundar givetvis mina påståenden på ditt blogginlägg (om just detta) samt dina kommentarer i denna tråd. Man behöver inte vara en psykoanalytiker för att klara av det. Återigen, om du har tagit illa upp personligen så har det inte varit min avsikt.

Jag finner det väldigt konstigt att Surftown motsätter sig begränsningen hos .SE. Detta i synnerhet med tanke på Kristians position i Registrars.se och det faktum att vi faktiskt, efter den förra subventionen, frågade alla våra medlemmar om deras åsikter kring hur det hela hade fungerat (och inte fick någon negativ respons från Surftown). Om det är på något sätt som man, som ombud till .SE, kan påverka .SE så är det genom Registrars.se.

Men oavsett vad så släpper jag det. Om ni säger er ha framfört stark kritik om detta så har ni säkert gjort det.

Min personliga åsikt om begränsningen är långt ifrån unik. .SE delar den uppenbarligen med mig och det är säkert många andra ombud (och innehavare) som tycker det är bra att detta begränsas, så att .se zonen inte spammas ner totalt. Jag vågar nog påstå att Surftowns inställning är rätt så unik (om än att ni säkert har många "domänpundare" på er sida).

Vi har inte lanserat vår kampanj än eftersom vi bygger en hype, det förstår du väl? Men oroa dig inte, jag kan skicka dig ett mail när vi har lanserat kampanjen om du också är sugen på den.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat