Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-04, 17:06 #31
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Ojoj, här verkar det vara sandlåderegler som gäller. Om jag är någon domänexpert eller inte, har knappast med saken att göra... Eller hur? Det hade lika gärna kunnat handla om subventionering av hårdvara, godis eller tandläkarbesök... Och det är rätt uppenbart att du inte är någon godisexpert iaf.

Reglerna som gällde föregående år tog vi avstånd till redan då. Vi hade dessutom hoppats på att .SE skulle lyssna till vår kritik, och ta bort eller i varje fall lätta på reglerna för detta året. Nu var så inte fallet... Och eftersom de inte tänker lyssna på oss, så har vi inga problem med att föra debatten helt öppet - det ligger trots i allt i våra kunders intresse att få de får veta varför de inte får några billiga .SE-domäner i år (även om Sveriges mest öppna webbhotell inte verkar vilja se det). Snarare får du mig att tro att ni inte heller hade tänkt delta i årets julkampanj, och hoppades på att få tjäna lite extra kronor istället genom att hålla subventionen hemlig...

PS. Jag gillar hur du gled undan delen kring det raderade blogginlägget... Bra jobbat, fortsätt så. :P
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat