Citat:
Originally posted by Ingo@Oct 31 2008, 23:16
Surftown har bl.a en banner kampanj här på WN för tillfället och ingenstans på denna annons står inget om att det samtidigt krävs att man skaffar ab hos företaget i fråga. Skärpning!
|
Jag kan visserligen hålla med om att det inte framgår i bannern att det endast gäller nya webbhotellskunder, men går man in på vår sida så framgår det tydligt där. Men jag ska se till att våra banners blir uppdaterade, så det tydligt framgår att det endast gäller nya kunder. Vi säljer nämligen inte endast domäner, utan det görs antingen i samband med ett nytt webbhotell eller som en tilläggstjänst på befintliga webbhotell, och så har det alltid varit.
Och vill du klaga på en leverantör med otydliga prisuppgifter eller villkor, så finns det gott om andra.

Vi har faktiskt försökt eliminera alla möjliga otydligheter, medan andra (medvetet) publicerar otydliga prisuppgifter och villkor för sina tjänster, se t.ex.
Råd & Röns uppföljning kring sitt webbhotellstest.
Upptäcker du eller någon andra otydligheter på vår sida eller i någon av våra banners, så är ni varmt välkomna att sända mig ett PM.