Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-03, 01:41 #107
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Jag häpnar verkligen över vissa kommentarer i denna tråd - inte minst den "vad det verkar" hobbypraktiserande juristen ConnyWesth, som dikterar ihop en massa falsarium som DEFENITIVT inte är till någon parts fördel.
Citat:
Det som jag ser som mest anmärkningsvärt är att vissa i denna tråd inte verkar ha någon som helst behållning av vad de läser, som *ConnyWesth, som mest verkar imponeras av sin egen desorienterade verklighetsuppfattning..
Käre Internet Sweden,

Nu låter du väl känslorna svälla över i alla fall.

Du är absolut välkommen att ha sakliga synpunkter på mina argument och utläggningar, men ovanstående citat (som är exakt återgivna) ser jag inte som särskilt konstruktiva. De saknar helt den saklighet som brukar känneteckna dina inlägg här på WN i vanliga fall. Jag ser gärna fram emot om du kan precisera din kritik av mina inlägg.

Citaten ovan ger inga som helst indikationer i vad mån mina inlägg varit "...som dikterar ihop en massa falsarium som DEFENITIVT inte är till någon parts fördel." respektive "...inte verkar ha någon som helst behållning av vad de läser, som ConnyWesth, som mest verkar imponeras av sin egen desorienterade verklighetsuppfattning."

Vidare vill jag en gång för alla klargöra att jag INTE är jurist, inte ens "hobbypraktiserande jurist", jag är bara en företagare som jobbat i och levt på mitt företag sedan 1999. Jag har gått på ordentliga nitar och betalat ca 400 000 SEK i advokatarvoden (inte arvoden till jurister utan riktiga advokater). Jag har resonerat och kommunicerat både verbalt och skriftligt med dessa advokater under 9 års tid och har under tiden snappat upp lite ditt och datt. Här på WN försöker jag bara dela med mig av det lilla jag lärt mig så att andra ska slippa göra samma misstag som jag redan gjort minst en gång tidigare.

Självfallet ska ingen lita blint på något av det jag skriver men det kan vara en tankeställare och ge nya uppslag till idéer och öppna upp låsta positioner.

Jag inväntar gärna dina sakliga synpunkter.
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat