Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2005
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
Men jösses vilken lekstuga.. Först och främst så kan jag också se tveksamheter med att man skickar ut bötning på detta sätt. Samtidigt som jag njuter av att se någon som tar sin verksamhet på allvar och försöker rensa ut buset. Men varför skall alla slänga fram de mest absurda jämförelser och dra minsta sak till sin spets.
Jag tycker det är uppenbart att Missdomain inte är ute efter att tjäna pengar. Utan man vill statuera exempel och visa att det INTE är ok att fuska med budgivningar. I detta fallet har man inte bara en utan två gånger begått samma handling. Man har inte haft någon som helst ordning på sina IP.n och inte ens lyckats nyttja en proxy. Man har sålt domäner som man inte äger och förklaringen är ytterst tveksam.
Dimme du inser säkert om du hoppar ner ifrån den höga hästen att Internet Sweden syftade på att jämförelsen du gör mellan bolagen är absurd. Den ekonomiska skadan en av era användare kan åsamka en annan användare är förhållandevis liten, då i jämförelse med vad en användare som trissar budgivningar på en marknadsplats där objekt i närapå miljonbelopp säljs kan göra. Vad de eller ni omsätter är uppenbarligen av nada intresse.
|