@Dimme - Som jag jag skrivit tänker jag inte ge mig in i diskussion om vitets storlek - ser ingen orsak, men om du missat det skrev ZN i sitt första inlägg i denna tråd:
Citat:
Till de som kommenterat administrationsavgiftens storlek vill jag dessutom tillägga att storleken på denna är inte tänkt som en timlön till oss, eftersom vi inte tycker att man ska kunna köpa sig en otillbörlig fördel (läs fusk) mot en timpenning. Avgiftens storlek är tänkt att fungera i avskräckande syfte. Var denna gräns går kan ju diskuteras, och vi lämnar gärna fältet öppet för förslag. Sätt dig då gärna in i situationen att det är du som bjuder på en domän, och säljaren, genom en bulvan, lägger bud för trissa upp det pris du i slutändan ska komma att betala för domänen.
|
Sen är det jättekul att du delar med dig om att du har en anställning -
Grattis!
Men på vilket sätt menar du att Tribal Wars (som jag definierar som ett MMORPG i klass med Runescape och Tibia på värdeskalan, med en huvudsaklig målgrupp av grabbar i 12-16 års åldern) skulle kunna jämföras med Sverige största marknadsplats för domänhandel?
Jag frågar inte för att bagatellisera eller ironisera, utan jag vill veta vilka likheter du ser - för jag kan BARA se skillnader - du jämför alltså ett gratislir för småchippar med en domänhandelsplats som förmedlat enskilda domäner för upp till
70 000 Euro!?
Du skriver:
Citat:
Jag hade ingen aning om att du bedriver ett forum med MD's VD, vilket inte heller angår mig.
|
Iofs inte, men då du tidigare skrev:
Citat:
Du och vem du än känner hos MissDomain..
|
- så ville jag göra den enda relationen klar.