|
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Apr 2005
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Apr 2005
|
@Dimme - "Tänk lite längre" - kanske är något du skulle ta fasta på innan du uppmanar andra!?
Men om jag inte var tillräckligt tydlig för dig;
Du skriver: "..om de behandlar sina kunder på det sättet.." - Vilket jag tycker är både naivt och osmakligt av dig att påstå eller insinuera.
Så för att du ska hänga med:
"För mig, så säger det du, Dimme skriver mer om dig, Dimme och din syn på företag som försöker stävja fusk och bluff, än det gör om Miss Domain som agerar mot det".
- och personligen skulle jag förespråka ett ordentligt spöstraff - men nu ligger inte den lotten på mig.
Det skulle heller inte roa mig det minsta att granska vare sig dig eller ditt konto hos MD.
Men det var ju tråkigt att dina upplagda domäner aldrig fått nåt bud - har du funderat nåt över vad det kan bero på?
..vidare trodde jag att det var ganska väl känt vid det här laget att jag driver ett forum tillsammans med MD´s VD, men bortsett från detta finns inga affärsrelationer mellan oss.. för den som missat det står adressen i såväl min som ZN´s sidfot.
Jag har ingen uppfattning om beloppets storlek eller om det skulle vara lägre eller högre och alltså inget jag lägger mig i.
Men vad jag förstått av tråden är summan även 25% av ursprunget och det på MissDomains initiativ.
Men oavsett storlek på viten eller åsikter om övrigt innehåll - så ligger de ju till grund för att få använda marknadsplatsen.
|