Citat:
Originally posted by Internet Sweden@Nov 1 2008, 23:49
Jag häpnar verkligen över vissa kommentarer i denna tråd - inte minst den vad det verkar hobbypraktiserande juristen ConnyWesth, som dikterar ihop en massa falsarium som DEFENITIVT inte är till någon parts fördel.
|
jo han är ju helt klart bäst på att förklara saker på detta forum
Citat:
Denne beväring startar denna tråd för att han anser att han är ett offer och försöker få MissDomain att framstå i dålig dager.
|
12000 kr?
Citat:
Här är ju saken klar - vad är det att tjafsa om?
|
Då menar du om min senila farfar budar på mina sexdomäner från min dator, så ska jag betala 12000kr
Citat:
Det står väl ganska tydligt att detta är ett PRAKTEXEMPEL över säljare vi inte vill handla domäner av (eller sälja till) - buda på egna domäner för att trissa priser,
|
gå till en vanlig auktion får du se! inte för att det är rätt, men ändå!
Citat:
Sen kanske jag är ensam som reagerar över att denne gosse uttrycker att han går i lumpen och ligger på högvakten just nu.
Jag hade inte reagerat om det istället stått ligger i lumpen och gör högvakten just nu
|
tänk på att han år ca19 år och och inte pratar fin-i-kanten-svenska
Citat:
Det som jag ser som mest anmärkningsvärt är att vissa i denna tråd inte verkar ha någon som helst behållning av vad de läser, som ConnyWesth, som mest verkar imponeras av sin egen desorienterade verklighetsuppfattning..
|
vad vill du komma med detta? att du är på något sätt överlägsen conny?