Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-01, 17:21 #20
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Men du är rolig, du inleder tråden med en orolig fråga, och sen har du i princip ett helt forum som säger att du har "fel" och bör vara ganska nöjd med en faktura på 3000 kr (som sagt, du har ju accepterat Missdomains användarvillkor, och anmäler ju själv till dom att du/ni brutit mot dessa genom falska bud) och i slutet på samma tråd (jag gissar att vi börjar närma oss slutet) så säger du kaxigt "Så jag vet inte vilket allvarligt..."....så det du egentligen ville, och hoppades på, från början, var att folk skulle hålla med dig ?

Det görs ju ingen prövning på det sättet av fakturan, accepterar du deras uppgörelse på 3000 kr så får du ju betala den, gör du inte det gissar jag (och hoppas som det nu utvecklar sig) att dom skickar fakturan på 12.000 vidare till KF, som utfärdar ett betalningsförläggande, bestrider du den fakturan där, gissar jag att det räcker att dom visar upp det mail du skickat till dom där du faktiskt erkänner att du/ni lagt falska bud, vilket gör fakturan legitim utifrån dom villkor du accepterat, större bevisbörda än så tror jag inte dom har på sig, IP adresser och liknande bevisning blir ju aktuellt enbart om dom väljer att göra en polisanmälan utifrån dom falska antagna identiteterna.
Vidare gissar jag att dom vittnen du pratar om i så fall skulle vara samma personer som i din frånvaro skulle vara dom som faktiskt är skyldiga (enligt dig) och det skulle innebära att Dom vittnar till din fördel, medans du vittnar Mot dom !? det låter inte som att det vore så smart av dom...

Hur menar du att tjänsten på Hamsterpaj (jag har aldrig använt den och visste inte ens att det fanns) kollar om det finns någon som använder det personnumret som föreslås ? Det menar jag är en omöjlighet...om det nu är "riktiga" personnummer.
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat