Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-01, 16:19 #15
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Jag tycker att det är något oklart exakt vad som har hänt, men det är ju onekligen så att Missdomain menar att det är DU som skapat nya konton för att bjuda på dina egna domäner, vilket dom säkert har rätt i, jag har svårt att se varför dina "kompisar", om det nu var dom som gjorde det, inte bara använde sina egna personnummer och på så sätt drog igång budgivningen !?, låt mig gissa att ev. tjänstgöringsrapporter skulle visa att du Inte stod på post vid dom aktuella tidpunkterna.

IP nummer anses väl som ganska stark bevisning idag, jag tycker det skulle vara tveksamt om Missdomain använde det att hota med, dom borde ha en policy som gäller oavsett om man betalar eller inte (men nu verkar det som sagt handla om att mjölka lite pengar) MEN, faktum är att det ligger ett ganska allvarligt brott bakom (jag antar att det är existerande personnummer som använts) och slipper du undan med en räkning på 3000 kr tycker jag du ska vara ganska nöjd med det.

Jag tycker det verkar mer än lovligt korkat att ta strid mot fakturan nu, efter att du i princip erkänt vad som hänt, jag kan inte se att du skulle komma undan med det med mindre än att någon, eller några, "träder fram" och erkänner att det var dom som gjorde det, problemet med det är ju bara att man då erkänner ett brott, som kan få ganska allvarliga konsekvenser.
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat