|
Flitig postare
|
|
Reg.datum: Feb 2007
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Feb 2007
|
Nu är det ju så att när jag, och säker fler med mig, valde Loopia 2005 så var de utsedda av ....Internetworld (?) tror jag....till sveriges bästa webhotell. Jag surfade runt lite och var och bildade mig uppfattningen att Loopia var bra, det fanns ingen information om att något skulle vara dåligt. De var bland de dyrare webhotellen så att jag skulle ha valt dem av snålhet eller nåt är inte sant. Så bara för att jag är Loopiakund är jag ingen idiot som inte kollar upp vad jag får.
Ända tills e-poststrulet har allting fungerat helt perfekt. Då hoppas jag förstås att de ska lösa problemet och att allt sedan ska fungera lika bra som tidigare. En tabbe kan de ju få göra, fast detta var ju en extremt jobbig tabbe, det medger jag.
Skulle jag skaffa webhotell nu så skulle jag förstås skaffa mig ny information, jag skulle hitta exempelvis den här tråden och förmodligen då inte välja Loopia.
Ni som vill omyndigförklara oss som valde Loopia för några år sedan - lägg ner! Vad tycker ni att ni bidrar till tråden genom att skriva "Skyll er själva!".
|