Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-30, 16:51 #27
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
Jag har fortfarande efter Doubles inlägg igår inte fått svar på mina frågor och med tanke på att ni ändå redan skrivit i tråden så kanske det vore på sin plats att ni besvarar de frågorna jag har på ett rakt sätt. Ni har ju själva valt att inte konfrontera mig direkt genom att låta bli att svara på mina obekväma mejl, antar att ni tycker att det känns bättre att skriva här så även de andra 3 drabbade butikerna kan ta del av svaren.

1. Kan jag gå ut med ett massmejl till mina affiliates och förklara läget utan att ni måste godkänna det först?
(Jag skickade ut ett igår som förmodligen ligger för granskning/censurering hos er, kommer ni att "släppa" iväg det?)

2. Hur kommer ni att hantera kommande faktura, kommer avgifterna att krediteras på den eftersom ni mejlade alla affiliates redan i mitten på månaden?

3. Vad kommer hända med trafiken från de affiliatsen som inte kommer att plocka bort sina länkar?
(Kommer dom att landa på Doublenet eller skickar ni dom till mina konkurrenter eller till mig?)

4. Har ni för avsikt att inom en viss planerad framtid även avveckla de "snälla erotikshopparna" som ni pratade om till en av mina kollegor?
(Kan ju vara bra för dem som läser i tråden att veta vad som gäller.)
// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat