Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-30, 15:46 #13
zenda zenda är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 297
zenda zenda är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 297
Citat:
Ursprungligen postat av EmilIsberg
Citat:
Ursprungligen postat av daniel234
Supporten tar eveigheter att bara besvara enkla mail. De slarvar bort mail.
Vi har tyvärr fortfarande en viss backlogg på antalet hanterade ärenden. Vi är alltså ännu inte tillbaka på vår normala svarstid på en halvtimma. Det är dock enbart ett fåtal meddelanden som behöver vänta längre en ett dygn på svar. Supportavdelningen jobbar på för att så snart som möjligt komma ned till våra normala tider igen.

Gällande att meddelanden skulle vara bortslarvade har jag inte hört om det tidigare, så du får gärna skicka ett PM till mig om vilka meddelanden som har försvunnit och inte besvarats så ska jag försöka leta upp dessa.

Det är inte på något sätt relaterat till att jag får nya arbetsuppgifter, eller att någon tar över efter mig.
Rykterna om vår stagnation är högst överdrivna.
Hur vanligt är de som mig att inte fått svar sen den 17 av registry?

Nej tänk så skulle fakturor försvinna lika lätt som era supportärenden.
zenda är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat